niedziela, 7 lipca 2013

10 faktów o mnie.

Hej !
                                                   10 faktów o mnie :
1. Jak wspomniałam we wcześniejszej notce jestem mega fanką K44 i PFK . 
2. Jestem fetyszystką pirsingu i tatuaży. 
3.Kocham zwierzęta . 
4. Jestem Beliebers . 
5.Uwielbiam fioletowy,szary , biały i czarny . 
6.mam manie na punkcie suchych rąk . ( Po ich umyciu nie zbędny jest krem ! ) 
7.Uwielbiam imprezować.
8. Nienawidzę kiedy pada deszcz .
9. Nie jem mięsa , a ni ryb ,., . 
10. uwielbiam sport , moją ulubioną grą jest badminton , 


                                         " Nie wiń za nic nikogo w swoim życiu ,
                                           dobrzy ludzie dają szczęście,
                                           źli-doświadczenia, 
                                           najgorsi ludzie dają Ci dobre lekcje ,
                                           a najlepsi piękne wspomnienia "





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz