piątek, 26 lipca 2013

A takie tam .

Hej wam ! 
Jej jak szybko lecą te wakacje !W sierpniu to już  z górki nie obejrzę się , a będzie trzeba szykować się na rozpoczęcie roku .-,- za co...
Planuje zrobić jakąś notkę o kolczykach , tym razem coś innego niż wcześniej ... zobaczymy może jutro się pojawi . ;) 





Ostatnio bardzo polubiłam serial "Drop Deab Diva " czyli  jej szerokość afrodyta . Strasznie się wkręciłam , oglądam odcinek za odcinkiem ,skończyłam na początku 5 sezonu. Na prawdę polecam ! jest świetny !


Poniżej Miley Cyrus .Ponieważ nie miałam dzisiaj żadnego pomysłu na outfit  , sama siedzę w dresach , to pomyślałam ,że zrobię  małą zrzutę zdjęć Cyrus  w różnych odsłonach , tak jakby mieszanki stylów.;) 
Mi osobiście najbardziej przypadł do gustu 8 i 11 . ;) A wam? 







                                  Jakie macie plany na przychodzący weekend ? ;)

2 komentarze:

  1. nie mam planów, a fakt że rozpoczęcie roku się zbliża tak szybko PRZERAŻA MNIE ;(

    www.DulcesCrujientes.blogspot.com + dodaj do obserwowanych jeśli Ci się spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chyba gdzies pojade ale nw ;)
    ps. u mnie będziesz zawsze mile widziana i mam nadzieję, że jeśli Ci się spodoba zaobserwujesz :)
    + za komentarz się nie obrażę!





    Mój blog! eniia-blog.blogspot.com
    follow my facebook!
    follow my tumblr!

    OdpowiedzUsuń