piątek, 30 sierpnia 2013

Moja inspiracja odmiennością,odmienność moją inspiracją!

Hey! 
Długo mnie z wami tutaj nie było , a to dla tego iż wakacje dobiegają końca ,wiele zamieszania ,nie dokończonych rzeczy , nie uporzątkowanych spraw do końca ,które muszę jeszcze przed rozpoczęciem roku dopiąć na ostatni guzik . ahh;/   Jeszcze to w co się ubrać ? Stworzyć idealną stylizacje w ten dzień , ale mam tak,że po co się wysilać ? Postawie na coś standardowego i prostego , wy też tak robicie? 

A tym czasem outfit ,mam nadzieje,że się wam spodoba , mnie osobiście użekł: 


Co myślicie o zestawie?;)


+ nuta opisująca dzisijeszy nastrój : 



Chcialam wam jeszcze podziękować za każdy zostawiony komentarz i wejście .na prawdę świetnie jest przeczytać waszą opinię dotyczącą stylizacji, poznać wasze gusta ! 

Moja inspiracja odmiennością,odmienność moją inspiracją!

1 komentarz: