poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Photo part1


 Wśród ludzi panuje zawiść.Łatwo udławić się w tej grze własnym ego , nie dla nas jest niebo,nie zawsze z prądem płyniesz ku brzegom .Często rozsądek przysłania ambicja.
Walcz do końca nawet, gdyod początku stoisz na straconej pozycji . 

Myślę,że nie ma gorszego bólu niż , świadomość ,że to co było już nie wróci ,że osoby,z którymi  byliśmy blisko i nadal są ważni ,traktują nas całkowicie obojętnie.

Każda chwila ma swój koniec.Czasami Ty też musisz przestać walczyć.Nie z powodu dumy ,lecz szacunku do samego siebie.Niech teraz ktoś zawalczy o Ciebie .Przestań być dla kogoś.Zacznij być dla siebie.Doceń siebie za to,kim jesteś.

Żyjąc wspomnieniami nie zmienisz przyszłości,a jedynie marnujesz cenny czas ,który możesz wykorzystać,aby zrobić krok do przodu .

"Ja każdy wers zawijam blete i ściagm w płucach go miele i wypuszczam go w eter"

"R... jak rewolucja w mózgach i na ustach,
A... jak abolicja od tych pojebanych ustaw,
P... Pe jak pierdol się skurwielu, wiedz że jest nas tu paru ale będzie nas wielu.."

"To nałóg, to pasja, ma racja, styl, akcja
Syf jak prowokacja niech odbije od nas, basta
Z mego miasta dla tych ludzi towar, który się nie nudzi
Więc przestań się łudzić, że już o mnie nie usłyszysz
To rap z siłą przebicia nie do pobicia
W rapie tym mam kibica to ulica, to klub
Zawistnym knebel w dziób, za mych ludzi wielki buch
Lufa wytrawnego trunku co rozgrzeje twój brzuch..."



                                        " tym ulicom nie potrzeba wiele by wpaść w szał
                                           uśpiona noc trzy dwa jeden zero strzał
                                    nie potrzeba wiele tylko właściwego pretekstu
                                     i moje miasto wybuchnie jego chodniki są z semtexu
                                           jego serce zamiast krwi pompuje nitro
                                    mózg odpala lont otwiera kluczem rzeczywistość
                                    a ludzie śpią niektórzy zmienili się w plastik
                                 plastikowe kości dusze plastikowe maski..."

                                 " i tak czas zleciał opatulony w pokój
                                             za oknem jesień to już jest chyba trzecia w tym roku
                                  widocznie niebo ma do opłakania sporo
                                                 dlatego daje klimat przemijania tym wieczorom
                           kiedy jestem znowu sam ciągle wokół serca miast
                                             zawsze gdy otwieram okno i patrzę nocą na Gdańsk..'

                                                           "   ja zamykam się na weekend w domu
                                                  nie odbieram od nikogo telefonu
                                                         jeżeliby chcieli coś ode mnie
                                              powiem im po weekendzie że siedziałem w domu
                                                         bo musiałem napisać komuś
                                           to co nawinę do mikrofonu
                                               o tym że przejebię cały hajs
                                                  bawię się cały czas pierdolę cały świat.."

                                                  " godzinę w pociągu znów jadę na koncert
                                                znowu odwiedzę z rapem kolejne miasto w Polsce
                                        nie chodzi mi o forsę wiesz jadę za zwroty
                                                bo żadne moje zwroty tak nie przeliczą banknoty
                                                       nie jadę do roboty już szaleją mi zmysły
                                     pora wygrywać wojny już nie cieszą mnie bitwy.."


                                   "   poznański dwugłowy potwór kotku
                                                  wszystkich pionków stawiam pod mur
                                        monstrum z taką erekcją że bym zorał Pozbruk
                                            siejemy rozkurw robimy rap wściekle z werwą
                                                 zamieniając mózg słuchacza w ciepłe ciekłe ścierwo
                                    ty weź nam nie pierdol o tym co jest teraz fajne
                                       bo nie jestem ani żółtodziobem ani dinozaurem.."


                                          "  aha wiesz że zawsze możesz na mnie liczyć
                                            niezależnie od pory ale dzisiaj obiecaj mi jedno
                                                   tylko jedno my nigdy się nie poddajemy//" 

"w nudzie zaprawieni tracą w trudzie zagubieni płaczą
                                                 w tłumie zatraceni kasą ludzie zapaleni pracą
                                                      nie zobaczą co to znaczy kiedy pasje nas bogacą
                                        kiedy rację masz to raczą możesz zamknąć się co kraczą
                                    ci co na nich czas swój tracą życiem swoim to opłacą.."


Wybrałam  parę zdjęć , które najbardziej mnie urzekły , a może i wam się spodobają ?;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz