niedziela, 4 sierpnia 2013

HOT HOT HOT






HEEYY !!

Od samego rano pada , pogoda się tak zmieniła ,a jeszcze wczoraj było tak gorąco ,że nie dało się usiedzieć nawet w cieniu!! Więc byłam nad wodą  i trochę się popływało , tak mi tego brakowało !1
Od jutra znowu zapowiadają upały więc HOT ! Uwielbiam taką pogodę , a w ten czas w domu bez klimatyzacji ani róż ! Jutro będę w mieście więc myślę ,że zrobię jakiś fajny outfi .


Jak tam samopoczucie ? ;) 



                                    UWAGA Nagłówek !!
Nie mam pomysłu na nagłówek, a  chciałam coś nowego oryginalnego , ten jest tym czasowy i mam nadzieje , że pomożecie mi z tym nagłówkiem .;) Więc proszę o przysyłanie jakiś ciekawych fotografii , mogą być wykonane przez was samych , na prawdę będzie mi bardzo milo ! A to zdjęcie,które wybiorę na nagłówek , będę chciała zrobić z nim jakiś post , więc ewentualnie przysyłajcie mi adresy do swoich blogów , lub jakiś inny kontakt! :) 

1 komentarz: