piątek, 2 sierpnia 2013

LBA !

Hej wam !
Właśnie się dowiedziałam,że zostałam już drugi raz nominowana do LBA ! Przez dziewczynę ,która prowadzi blog "Best of the best"  z czego bardzo się ciesze ,iż jest to dla mnie spore wyróżnienie i motywacją do dalszego umieszczania postów na blogu !

Pytania,które dostałam :
1. Jakie jest według ciebie najładniejsze imię dla dziewczyny, a jakie dla chłopca?
-Oj, mam parę takich imion : Adrian,Sebastian, Kuba, Dawid , Julia ,Weronika,Amelka ,Magdalena i Natalia.;)
2.Jaki jest twój największy lęk?
-Gdy jestem sama w nocy w pokoju-ciemność! 
3.Czy oceniasz ludzi po wyglądzie?
-Nie, jest to strasznie płytkie i powierzchowne .
4.Jakich cech najbardziej nie znosisz u swojego przyjaciela?
-Trudne pytanie , ponieważ tak na prawdę akceptuje swoich przyjaciół takich jacy są więc nie mam z tym żadnych problemów. ;)
5.Czy sądzisz, że ubiór zawsze odzwierciedla to jakimi ludźmi jesteśmy?
-Po części tak , zależy od człowieka i jakimi zasadami modowymi się kieruje ,są tacy , którzy przez swój ubiór próbują coś zakryć,ukryć...
6. Latanie czy niewidzialność. Uzasadnij swój wybór.
-Latanie , dlatego,że zawsze chciałam skoczyć ze samolotu czy na bandżi . ;)
7.Jak wygląda twój ideał chłopaka/dziewczyny
-Mój ideał musi przede wszystkim być wierny, wpierać mnie , zawsze poprawić mi humor , być bez względu na wszystko !;)
8.Czy wierzysz w przeznaczenie?
-Tak
9. Jesteś duszą towarzystwa, czy raczej samotnikiem?
- troszkę mały wybór.;p nigdy nie byłam samotnikiem , mam wspaniałych przyjaciół ,ale nigdy nie lubiłam być  w centrum uwagi .
10.Jeśli miałbyś/miałabyś możliwość spotkania swojego idola to co byś mu powiedział/a ?
- "Dziękuje za wszystkie wspaniałe utwory , zawsze będę ich słuchać " I na pewno coś jeszcze.;)
11. Dokończ zdanie :"Piosenka, którą właśnie słucham to...."
-Plus i minus. ;) 

Ponieważ już wcześniej nominowałam 11 osób do tego projektu , dlatego teraz już nie będę tego robić.;) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz